sobota, 18 czerwca 2016

38. Odpoczynek i nabranie sił

Hej! 
Wielkimi krokami zbliżają się wakacje! Wakacje, czyli czas odpoczynku i nabrania nowych sił na kolejny rok szkolny. Ja także czuję, ze potrzebuję odpoczynku. Odpoczynku od bloga.
Trochę zmęczyłam się pisaniem tylko dlatego, by zdążyć na czas. To coś okropnego. Mimo, iż ostatnio wróciłam do formy, to i tak nie na długo, więc postanowiłam zawiesić "Dawno, dawno temu i... teraz" aż do 1 września. W ten dzień pojawi się tutaj kolejny post. 
Będę mieć dużo czasu na zebranie dalszych pomysłów i napisanie historii do końca. Mam nadzieję, że mi się uda =).
Wszystkich zawiedzionych przepraszam, jednak pamiętajcie, że już za dwa miesiące będziecie mogli przeczytać duuuuuuuuuuuuuuużo bardziej interesujące posty ;). Proszę, zrozumcie mnie.

Życzę Wam udanych i szczęśliwych wakacji, na których zrelaksujecie się równie dobrze, jak ja zamierzam to zrobić.

Do zobaczenia 1 września!!! ;)


4 komentarze:

  1. I nawzajem kochana! Obyś w tym czasie zebrała jeszcze dużooooooo czytelników! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to cudowne życzenia :* Oby się spełniły ^^

      Usuń
  2. Każdy potrzebuje czasem chwili wytchnienia, to zrozumiałe :)
    Życzę miłego wypoczynku i nabierania siły na pisanie kolejnych postów :3
    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń