wtorek, 23 lutego 2016

Liebster Blog Award

Hejka!
Cameleon, jestem niezmiernie wdzięczna za nominację do Liebster Blog Award*! Tak się cieszę!
Nominowałaś mnie i teraz muszę odpowiedzieć na Twoje 11 pytań. Do dzieła!





1. Czy oglądasz serial? Jeśli tak, to jaki?
Tak, oglądam. Jest ich kilka; Once Upon a Time (OUAT), Pretty Little Liars (PLL), Singielka oraz od czasu do czasu Tajemnice jeziora.
2. Ile miałaś lat zakładając pierwszy blog?
Miałam 13 lat. Jak ten czas leci!
3. Jak długo zamierzasz jeszcze blogować?
Hm... Dobre pytanie. Myślę, że skończę z blogami, gdy wydam pierwszą książkę. Nie mam pojęcia kiedy to nastąpi, więc nie umiem dokładnie określić. Zaznaczam jednak, że jeśli książki okażą się nieciekawe, wrócę do bloga.
4. Gdzie zazwyczaj piszesz posty?
Przeważnie na kanapie przed TV w pokoju dziennym. Czasami zdarza mi się pisać w łóżku lub nawet w bibliotece szkolnej.
5. Którego ze swoich bohaterów byś zabiła?
Waham się między Arthurem a CeCe... Raczej CeCe, ponieważ chciałam, by pojawiała się częściej, lecz jakoś mi to nie wyszło. Tak, zabiłabym CeCe.
6. Skąd bierzesz imiona dla bohaterów?
Sama wymyślam :) Staram się, by miały jakiś związek z ich życiem lub cechami charakteru, czy wyglądu, choć nie zawsze tak jest.
7. Jaka jest twoja ulubiona lektura szkolna i dlaczego?
Pamiętam jeszcze z czasów podstawówki lekturę "Chłopcy z placu broni". Już wtedy, a nawet wcześniej zakochałam się w czytaniu, a ta książka wywarła na mnie szczególne wrażenie i pozostawiła trwały ślad w mojej pamięci. Wzruszyła mnie do łez.
8. Gdybyś miała się przydzielić, to byłabyś w osobach z Syndromem Ratowania Świata, czy Ofermą?
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam pytanie, ale wybieram Syndrom Ratowania Świata :D
9. Który z moich blogów czytałaś/czytasz najchętniej?
Pokochałam Różowe Włosy do granic możliwości. Nadal nie mogę się doczekać, aż ta książka znajdzie się na mojej półce ;)
10. Jaka tematyka bloga by cię skusiła? (Do napisania lub przeczytania).
Coś z pogranicza kryminału, thrillera, komedii i szczypty, dosłownie szczypty, romansu. Mieszanka wybuchowa, tak, wiem, lecz ja takie lubię najbardziej :D
11. Czy mogłabyś pisać bloga o sobie?
Nie, nie dałabym rady. Przyznam się, że próbowałam dwa razy i nic z tego nie wyszło, zarówno z mojej strony, jak i czytelników, a raczej ich brak.

No, to już koniec. Oto moje pytania:
1. Wyobrażasz sobie nagle przestać blogować? Byłabyś w stanie to zrobić?
2. Gdybyś mogła wybrać epokę lub dane lata w których chciałabyś żyć, to które by to były?
3. Wolisz staroświeckość, czy nowoczesność? Uzasadnij.
4. Czy w przyszłości chciałabyś nadal blogować lub pisać powieści?
5. Jakiego autora książek lubisz najbardziej?
6. Czy jakaś książka wzruszyła Cię do łez? Jeśli tak to jaka?
7.  Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
8. Co jest Twoim największym zainteresowaniem i dlaczego?
9. Skąd czerpiesz inspirację?
10. Co robisz najchętniej w deszczowe, smutne dni?
11. Co robisz, by poprawić sobie humor?
To już wszystko :)

Teraz następuje chwila, w której muszę nominować kolejne blogi. A są to:

Niestety, nie znam więcej równie wspaniałych blogów, jak te wymienione wyżej (prócz tego, który mnie nominował ;) ), dlatego nominowałam zaledwie trzy, jednak mam nadzieję, że to da rozgłos tym blogom z potrójną siłą!



* Liebster Blog Award - Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz